بازی هاGames
برنامه هاApplications
گرافیکGraphic
درباره وب
About Us
آرشیو مطالب
Archive
لینک دوستان
Links
پيوندهای روزانه
Daily Links
امکانات وب
Codes
پر مخاطب ها
Favorite Posts
    خبرنامه
    NewsLetter
    عضویت
    Register
    نام کاربري :
    رمز عبور :

    آمار سایت
    Statis-tics
    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 14
    تعداد کل نظرات : 0
    اختصاصی خواص زنجبیل

    زنجبیل چیست؟
    زنجبیل نوعی ادویه از ریشه گیاهان Zingiber officinale است . عموما در آشپزی در بسیاری از غذاهای آسیایی، دارو های گیاهی و خاورمیانه به کار می رود زنجبیل از شاخه کورکومین است این روش عموما برای درمان مشکلات روده و معده مفید و غذایی عالی برای افرادی که رژیم بدون لکتین دارند محسوب می شود ، زنجبیل هم چنین ممکن است به عنوان مسکن و به عنوان درمانی برای اختلالات سلامتی مورد استفاده قرار گیرد و زنجبیل اثرات ضد میکروبی، آنتی اکسیدانی و ضد التهابی دارد.


    ترکیبات موجود در زنجبیل :
    ترکیبات فعال در زنجبیل عبارتند از gingerol، shogaol، paradol، zingerone، zerumbone، - dehydro، terpenoids و flavonoids [ R ]، تمام این ترکیبات دارای فعالیت های آنتی اکسیدانی هستند در حالی که برخی از آن ها دارای ضد تومور، ضد التهاب، ضد میکروب،مسکن درد و فعالیت های حفاظتی کبد هستند.

     


    برچسب‌ها :
    سه شنبه 19 فروردين 1399 - 13:35 نویسنده : رضا کاشکی بازدید : 324 ادامه مطلب
    اختصاصی عوارض و تاثیرات درمانی داروی هیوسین

    عوارض و تاثیرات درمانی داروی هیوسین

    • نام ژنریک:هیوسین ان بوتیل بروماید
    • نام لاتین:Hyoscine N-Buthyl Bromide
    • نام تجاری:Buscopan

    هیوسین چیست و چه زمانی استفاده می شود؟

    گروه دارویی- درمانی داروی هیوسین:

    • آنتی کولینرژیک
    • آنتی اسپاسمودیک

    طبقه بندی در بارداری:

    • گروه B (در سه ماهه اول حاملگی گروه C)

     


    برچسب‌ها :
    سه شنبه 19 فروردين 1399 - 13:34 نویسنده : رضا کاشکی بازدید : 426 ادامه مطلب
    اختصاصی کاهش وزن در یک هفته، در هفت روز تا 8 کیلو لاغر کنید!

    کاهش وزن در یک هفته با برنامه ای موثر برای لاغری

    متاسفانه در زندگی امروزی افراد زیادی با مشکل اضافه وزن دست و پنجه نرم می کنند و همیشه دنبال راه هایی سریع برای کاهش وزن می گردند که برخی از این روش ها نه تنها موثر نیستند بلکه سبب بیماری های مختلف نیز می شوند.

    بهترین راه برای کاهش وزن و رهایی از چاقی گرفتن رژیم کم کالری در کنار یک برنامه ورزشی منظم است اما در برخی از مواقع ما به دنبال یک راه حل برای لاغری سریع می گردیم تا بتوانیم حداکثر وزنمان را برای شرکت در یک جشن عروسی و یا مهمانی ویژه کاهش دهیم البته بهتر است بعد از این رژیم های سریع کاهش وزن ازیک رژیم غذایی مناسب به همراه ورزش و پیاده روی استفاده کنید تا وزنتان تثبیت گردد چرا که راه های سریع کاهش وزن معمولا نتیجه پایداری ندارند. با این بخش از تناسب اندام نمناک همراه شوید تا بتوانید در یک هفته 8 کیلو وزن کم کنید و در مهمانی ویژه تان بدرخشید .

     

     


    برچسب‌ها :
    سه شنبه 19 فروردين 1399 - 13:34 نویسنده : رضا کاشکی بازدید : 393 ادامه مطلب
    اختصاصی علت شوره سر و درمان آن به روش های کاملا طبیعی

    چگونه می توان از شوره سر خلاص شد

    شوره سر اختلالی است که اگر درمان نشود ریزش شدید مو و ایجاد ظاهری بد را به دنبال خواهد داشتدانه های سفید شوره موی سر زمانی که بر روی لباس ظاهر می شوند بسیار نا خوشایند و بد شکل به نظر می رسند و حس بدی را منتقل می کنند که افراد حاظرند هر راهی را برای خلاصی از آن امتحان کنند.

    شوره سر اساسا، سلولهای مرده پوست سر است که می ریزد، شوره سر، یک اختلال پوستی بسیار رایج است، به ویژه در نوجوانان. این مشکل همچنین می تواند باعث عزت نفس پایین شود. تبلیغات تجاری درمان های مختلفی برای درمان شوره سر در دسترس هستند که علاوه بر آنها روش های طبیعی و خانگی بسیاری برای درمان و رفع کامل شوره سر توسط متخصصان طب سنتی پیشنهاد می شود که در ادامه بخش سلامت پوست و مو در نمناک شرح خواهیم داد.

     

     

     


    برچسب‌ها :
    سه شنبه 19 فروردين 1399 - 13:33 نویسنده : رضا کاشکی بازدید : 397 ادامه مطلب
    اختصاصی درمان اختلال و مشکلات جنسی با طب سنتی

    ابتلا به بیماری‌ها و اختلالات جنسی یکی از بزرگ‌ترین کابوس‌هایی است که ممکن است سراغ هر مرد و زن جوانی بیاید؛ بیماری‌ها و مشکلاتی که تاثیری عمیق و گاهی جبران‌ناپذیر بر زندگی زناشویی افراد دارد و عدم درمان آنها در زمان مناسب، صدمه‌های جبران‌ناپذیری را به کانون خانواده و ادامه روند زندگی  وارد می‌کند.


    از این رو در زمان‌های قدیم حکما و طبیبان مکاتب درمانی سنتی و مکمل، شیوه‌ها و روش‌های طبیعی و متنوعی را برای بهبود و درمان بیماری‌ها و اختلال‌های جنسی به کار می‌بستند و استفاده از این شیوه‌ها را سالم‌ترین و بی‌عارضه‌ترین روش‌ها برای حفظ سلامت و درمان بیماری‌های جنسی مردان و زنان می‌دانند.

     


    برچسب‌ها :
    سه شنبه 19 فروردين 1399 - 13:32 نویسنده : رضا کاشکی بازدید : 370 ادامه مطلب
    صفحات وب
    Pages